Kaloutraore
Member
- Type of diabetes
- Type 1
- Treatment type
- Insulin
Hi,Hello everyone,
My name is Kalou Traore. I am 21 years old and I live in Côte d’Ivoire. I have diabetes and currently face complications in my foot. I am looking for advice, support, and experiences from people who have managed similar problems.
Thank you in advance for your help and guidance.
Kalou Traore
Salut,
Bienvenue sur le forum.
Quelle est la nature de votre problème de
Salut j'ai eu une plaie au pied mon pied est enflé j'ai fait une opération la plaie est finie mon pied est resté enflé
Salut j'ai eu une plaie au pied mon pied est enflé j'ai fait une opération la plaie est finie mon pied est resté enfléHi,
Welcome to the forum.
What is the nature of your foot issue?
Bonjour, merci pour votre accueil.Bonjour et bienvenue @Kaloutraore .
Je suis désolé que vous ayez des problèmes de pied. Si vous pouviez nous donner plus de détails sur vos problèmes, je suis sûr que nos membres seront ravis de vous conseiller en fonction de leur expérience.
I have an operation but my foot is still swollen the site is tiring meSalut @Kaloutraore I speak French, however this is an English language site so please write in English svp. You can use a language translator.
You are a diabetic. Your right foot is swollen, but you have yet to see your Doctor. You would like advice on preventing the swelling from becoming worse.
@Kaloutraore we cannot give medical advice as it contravenes our forum rules. Members can, of course, speak from their own experience. I would also advise you to make an appointment to see your Doctor.
Hi,Salut j'ai eu une plaie au pied mon pied est enflé j'ai fait une opération la plaie est finie mon pied est resté enflé
When did you have the operation?I have an operation but my foot is still swollen
OuiSalut,
Vous mentionnez une opération, cette blessure a-t-elle été subie après l'intervention ?
Avez-vous des rendez-vous médicaux de suivi pour votre pied ?
Yes@Kaloutraore . Veuillez ne pas divulguer votre numéro de téléphone personnel sur le site web afin de protéger votre sécurité en ligne…
You may have made enough forum posts to put your picture on this forum, if you wish?Je voulais te montrer les photos et faire un appel vidéo, dommage, j'ai compris
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?