Andy12345 Expert Messages 6,342 Location Surrey Type of diabetes Treatment type Tablets (oral) Dislikes Doctors Nov 4, 2013 #2 hi Sent from the Diabetes Forum App
anna29 Well-Known Member Retired Moderator Messages 4,789 Location Preston Lancashire Type of diabetes Type 2 Treatment type Insulin Dislikes Cruelty to Animals/Children Liars/Manipulators/Bullying Nov 4, 2013 #3 Merci beaucoup - Rabal013 je regrette... Je ne parle pas francais / je parle tres peu le francais Membre Phoenix - see ma J'habite Francais Anna .
Merci beaucoup - Rabal013 je regrette... Je ne parle pas francais / je parle tres peu le francais Membre Phoenix - see ma J'habite Francais Anna .
daisy1 Legend Messages 26,457 Location Switzerland Type of diabetes Type 2 Treatment type Tablets (oral) Dislikes Cruelty towards animals. Nov 4, 2013 #4 Bienvenue parmi nous Rabal
hornplayer Well-Known Member Messages 983 Nov 4, 2013 #5 Croeso! (Welcome ) Sent from the Diabetes Forum App
Thundercat Well-Known Member Messages 2,406 Location Ireland Type of diabetes Type 1 Treatment type Insulin Nov 7, 2013 #6 Bienvenue! Je suis desolee, je ne parle pas francais Sent from the Diabetes Forum App